Skojj!

I freedags var vi ute hos K:s föräldrar, vi var där ensamma för dom var på fotbolls kupp med H.
Så F, jag och K skulle grtilla:)

F skulle göra potatissallad för första gången i sitt liv och jag skulle baka tårtbotten:D

Ja senär kristian kommer in från grillensäger han:

- Ska du se ut så där? Har du verkligen gått efter receptet`?
- Ja det är klart jag har.

går jag och kollar på receptet och inser att jag inte alls gjort det.
Ist för att ha i 6 dl vete mjöl hade jag haft i 9 DL!
Upps, jäkla klant arsle jag är alltså.,tyckte den såg lite för degig ut:P HAHA:

Sen säger filip efter det:
Akta er för en valnöt jag tror att den är dränkt i dijonsenap. HAHA. Så jävla bra vi var på att baka/laga något.



Igår var jag och mamma i Strängnäs på en "kurs". typ.
Jätte kul:D hade as mysigt och drack vin och grejjer.


Idag så fyller älskling år, 21 för att vara exakt:)
Han har fått en mysig och god frukost av mig, biltvätt, en lunch på Limone, och lite annat:)

Nu ska vi senare åka up till hans föräldrar och så ska vi fira honom ordentligt. :D
Grattis älsk, inte för att du läser det här men;) haha.
Love YOU

Nu ska jag kilavippen:P

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0