Solsken

Hotilihott i dag ute, Solade och pluggade ute i solen med !!!
Ja ja ja*låter som den där saken i landet för "länge sen"*
och bra humor har jag också men den kan räknas som dålig?

Efter det skjussade jag ner Zlätis till stan och där handlade jag en kjol och vita byxor. Nice!
Sedan fick jag troligtvis solsting och glömde helt bort mitt möte. Helt olikt mig, sånt glömmer man INTE!
Vidare till gymmet, träna och sen hem och duscha. Myste på casablanca(orkar inte kolla upp hur det stavas)

Nu måste jag fortsätta med engelskan, ska sluta skriva att jag ska plugga. ni vet att jag gör det ändå.
Nu skrev jag en novell med massa onödiga saker i, men det var min dag och brun är jag faktiskt.
Z och jag diskuterade även idag att
jag alltid stog i kallköket i skolan,
jag minns inte att jag gjorde någon varmrätt själv.
Hon fick däremot alltid rensa fisk!!!!!!!!!!!
(E och jag på bilden 06 eller 07?)

XoXo


Kommentarer
Postat av: KXL

sv: jojo de e klart men mina inlägg kommer typ var tredje dag medans dina tre styck om dan ;D haha Jo tack min helg var ju som du läste jäkligt najs :) och som jag nyss nämde så skriver jag typ var tredje dag vilket är bra av mej haha.. men målet är att kunna skriva ett inlägg varannan dag ;P hehe får se hur de blir med det..

XOXO

PS: alltid kul att underhålla folk ;)

2009-06-01 @ 20:42:57
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0