Gymmet och Enköping!

Nej nu fan måste jag cykla till gymmet. Och måste ju påminna mig själv om att det är såååå kul att cykla när det snöar och att det stänker i ansiktet på en! *not*

Men tar man sig i kragen riktigt ordentligt så går det och man är så stolt över sig själv när man gjort de!:)

Funderar på en sak men kan inte skriva den just i detta tillfälle men säger det på Söndag om det nu blir så:)
Jag kommer vara en duktig tjej om vi säger så:)

Senare idag så ska jag till Enköping och vara med min syrror igen men inte för att vara barnvakt utan vi ska titta på film och mysa:) Det blir high School musical 3 som gäller:)

Dom är så himla facinerade av den filmen:) Ni vet när man var liten och man bara älskade Spice Girls och Bsb, lite så är det för dom med just high school musical!:D Haha.

Jag kan väl inte vara den ända som var ett stort fan av Spice Girls när jag var liten? haha!

Dock kommer jag få lov att se den på Svenska, alltså att dom pratar svenska, men vad gör det när man har dom bästa småsystrarna i världen:)

Nu ska jag kila.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Nicole - en blondins syn på saken!!

hahaha, hatar att cykla i annat än solsken!! :)



gomorron :)

2009-03-05 @ 09:30:30
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Tack tack, men någn måste juh axla det stora ansvaret och berätta för henne att det faktiskt är naturligt att skita. :P

2009-03-05 @ 19:14:51
URL: http://youngatheart.blogg.se/
Postat av: Nitania

Borde kanske se High school musikal alltså.. Har dock inte känts som riktigt min film, men men..man vet ju aldrig, hehe =)

2009-03-06 @ 09:50:27
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0