Min lunch!

Bara för jag ätit världensgodastefiskgratäng!

Och ni som tänker fy vad äckligt har inte prövat den från Willys;) Haha.
Sedan har jag varit duktig att diskat och fixat hela köket fint, så älskling kan komma hem och se vad fint jag gjort även fast jag är hängig och mår lite dåligt idag!:)

Btw så läste jag BB:s blogg säkert många av er gör : ni vet "Monroe inlägget". Tycker det är lite dubbelmoral men orka! och med det här ville jag komma vart då någonstans? Hm, ingen aning faktiskt:S så aja! What ever.
Nu ska jag läsa lite bloggar och kika runt på nätet:)



XoXo





Kommentarer
Postat av: Alva

vad bra att du äter vad du vill nu :D man lever bara en gång :) <3

2009-04-04 @ 13:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0