Ny Mobil och lite till:D

Jaa Z Gumman jag vet att det varit dålig update;) Men jag har haft mycket att fixa med idag:D haha.

Imorse var jag ute och sprang och sen blev det promenix med F, och en latte på statoil. efter det handlade F mat och vi köpte aftonbladet och räddade en fluga! Ja ja jag är djurvän jag vet;) haha.

Sen så efter det kom kristian och hämtade mig hos F för vi skulle till Stenby igen för jag hade blivit terrad av en 3 försäljare så jag böt abonemang och fick en telfon på köpet:) Sååååå nice. Men jag lovar att jag konfronterade honom i en timme innan jag bestämmde mig:P Men nu är jag super nöjd!:)

Efter det åkte vi hem och fixade och trixade med mobilen. Sedan blev det instalering av mitt gamla/nya trådlösa tangentbord som äger!!!! har saknat det som fan. Fick ringa några samtal och sen tog jag och min smarta tekniska hjärna(jag) och fixade det! Jag är det tekniska av Kristian och mig men jag vet inte om jag ska vara glad över det för då får man ju lov att göra massa grejjer som sånt här;) nerå de är rätt kul faktiskt:)

Nu ska jag ut på Promenix med Z snart och snacka gojja!





Idag älskar jag min telefon, mitt tangentbord och min lite små tjuriga sambo Kristian! <3haha.


XoXo

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Har du en rosa telefon? :D:D



Och ja, jag vet att du läser ;) Hoppas det ia hha

2009-03-23 @ 23:02:38
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0