Helgen!

Nej nu jäklar måste jag sätta fart på bloggandet igen. Jag känner att  nu finns det lite saker att skriva om.

Någon som såg wipeout igår?
 
Ja, jag gjorde det iaf och man fick skratta men inte åt att som gjorde illa sig utan dom som kommenterade var hysteriskt roliga + att dom la ljudefekter på rätt ställe:) HAHA, skratt mycket som sagt. Ni som inte tittade på det missa många goda skratt:)

Så gå in på länkarna:

Röda draken

Mer klipp på www.kanal5.se


resten av helgen då, jo i fredags var jag bara hemma och mös i soffan framför tv:n. :)

Lördagen bestod av fest men inte för min del.
Det var det som jag skulle säga att jag var en duktig tjej jag drack inte alkohol i helgen. Stort framsteg för mig:)
Jag kände det att jag kunde bara inte förstöra min hårda träningsvecka. Inte för att man förstör om man unnnar sig någon gång men jag kände det har blivit lite mkt fest på senaste tiden så då behöver man avstå.


Nu ska jag sätta mig med min Matte B bok och plugga hela dagen tills jag ska träna ikväll.

Hoppas ni haft en kanon helg:)




XoXo

Kommentarer
Postat av: Nitania

Självklart såg jag Wipeout igår! Hahah, fasen vad vi kollar på samma program jämt! Haft en bra helg vännen? Låter så! Kram till dig!

2009-03-09 @ 09:42:12
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jo men risken är att bokstäverna inte kommer synas om de är mindre... Det som är problemet :(



Hoppas du får en underbar dag!

2009-03-09 @ 12:04:03
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Nitania

Svar: Haha ja vi ser fan alltid på samma, riktigt kul ;) Och ja fan, det var svinkul, haha. Men shit vad läskigt alltså, skulle aldrig våga ställa upp i det där, haha!

-

Kul att du är med i tävlingen vännen. Lycka till! Du vet att du kan få fler lotter i tävlingen om du blir medlem på fler av sidorna jag länkade?

2009-03-09 @ 12:43:15
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: LOUISE

Ja, jag såg wipeout. Jag skrattade nästan hela tiden. Sjukt kul!

2009-03-10 @ 14:38:52
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0