GÅ Gå Gå!

fy vilket trist väder ute!
Kanske därför jag är riktigt seg idag, höll typ på att somna när jag gick imorse, känndes som benen fortsatte gå fort men att resten av mig sov:S wierd..... 
Har känt mig rätt trött senaste dagarna, men kanske pga av all motion.
jag menar promenad på morgonen, träning på eftermiddagen och promenad igen på kvällen + att jag cyklar överallt.
Men det vänder väll snart i think och man blir pigg som faen!

Självpepp nu! Måste tänka jag är faktiskt duktig! haha.....
Ska sätta mig med engelskan nu! Åh vad duktig jag är? haha, booooooooring!

Så jävla bäst den här är, skönaste rösten, mkt bättre än 50 cent och J.T:s version på den(även fast jag gillar den också). (sry J.T) i love you anyway;) eller vänta jag kan inte välja båda är super! haha!
 
 XoXo

Kommentarer
Postat av: KXL

Tjoho.. här har jag, om jag ska vara ärlig, inte varit in på ett tag... har ju iofs knappt haft tid att skriva på min egen blogg men....a men!

Måste bara fråga; har du precis börjat lyssna på AYO eller gillar du bara den hårt fortfarande? du har ingen radio på om dagarna va? tänkte med tanke på att AYO-Technology spelas där och har spelats där ett bra tag nu.. =) peace.. XOXO

2009-05-28 @ 15:07:43
URL: http://youngbloodjr.blogg.se/
Postat av: ShadyBoy

Slim Shady! :)

2010-08-20 @ 22:49:11
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0