I´m back!

Dator som funkar [X]
Motivation               [X]
Vädret är bättre     [X]


Äntligen känner jag för att börja blogga igen. Känns kanon.
Nu är det hårdträning som gäller i två månader.
8 Kg vill jag gå ner. inte helt omöjligt hoppas jag.

Bra mat
motivation till att gå på morgonen.
Gym
och så klart min "älskade" cykel.

Allt som behövs, så min planering ser ju inte helt omöjlig ut.

Så om prick 2 månader så ska jag lägga ut före och efter bild.
Jag gör det här för min egen skull.
Om jag inte känner för att fortsätta så går jag bara in här och ser vad jag har skrivit så måste jag fortsätta.

Har redan varit på promenad nu på morgonen. Nu ska jag duscha och cykla iväg till Hermods (skola vux)
efter det blir det gymmet och lite solning på det så är festen fin!
Ja det är soligt ute men jag hinner inte idag:P

Btw. Kristians och min dator är fixad! Yepp yepp! Got to go!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0