Ny Dag och nya äventyr?

ny dag, nytt väder! Yeey!
Igår såg vi Yesman
.

Riktigt rolig, flera ggr jag skrattade högt. Jag som har svårt för det när jag tittar på något. Även om jag tycker något är kul så har jag svårt att få fram det där "HAHA" högt. Men igår funkade det och jag antar att jag tyckte den var bra;)
3.5 "pluppar" eller 4 "pluppar" 3.5 känns för lite och 4 för högt det får bli 3.75 "pluppar" (omg)
Värd att se iaf!


Nu har jag laddat upp morgonen med:

Som alltid, gillade inte låten i början men nu kan jag inte vara utan den!

Nu ska jag kila iväg på min promenad.... och på vägen hem ska jag hämta ut en sak:)
blir inget gym idag för det hinns inte med, ska på matte och har engelskan, sen ska vi ut till älsks föräldrar och käka med mer, Tizzen måste också få springa av sig lite. Det ska bli mys med tanke på det fina vädret också:)
Imorn blir det iaf träning!

See ya!
XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0