En lång men bra dag:)

Ett litet inlägg så här innan lägg dax okej då^^

Idag stod tvätten på schemat, sen jobb och gymet efter det. Plus att det var synd om mig och jag fick gå hem trots att jag köpt biljett, men jag orkade inte vänta på bussen så jag får väl skylla mig själv antar jag:) jaja, bra med motion;) Kändes dock inte så kul just då men.

Hm, ja du mer än så orkar jag inte. Slänger in en låt.



Trött nu, duschen och sen blir det att kolla film i sängen:)
Idag var en bra dag:)

Ps, det blev inget godis igår ds



XoXo♥


Kommentarer
Postat av: [i i c k a a]*

Sv: Nej inte jag heller riktigt. Jag har lite svårt att förstå att den möjligtvis kan vara skön =)

2009-11-18 @ 16:36:22
URL: http://iickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0