Lite om helgen och annant smått och gott!

Idag är det måndag! Okej som om inte alla visste det liksom?

Helgen gick så jäkla fort. Fattar inte. Jobbade Fredags.... lördagen bestod av att tvätta och vara hemma m Kristian.
Hann vara i Enköping och gratta min Pappa på farsdag. Dock på lördagen men det var mysigt:)
Gav en fin blomma och Elivis collection eller hur det nu var men det var många skivor i boxen ivf.
Han vart jätte glad:)

Även jag fick en present:O Visste inte ens om att jag skulle få det:P Bobbi Brown ögonskuggor, hell yeah!:)

Igår var jag med Kim o vi chillade lite allmänt så där.
Nu ska jag snart ner på stan och möta Cissi:)
Hur längesen som helst hon var här så det ska bli jätte kul:)
Ska även kolla upp schemat på jobbet.

Åh just det!
Cissi har fått en inbjudan från någon fotostudio här i Västerås:) hon fick bjuda med 4 friends och jag får följa med helt for free:) Bli fixad i både hår och smink, hur lyxigt är inte det? Var hur glad som helst!

Nej nu ska jag platta håret och klä på mig! haha.

Mkt om utseendet i detta inlägg?  men men....

Skit! sa farmor när farfar sket på sig.... eller hur Z;) mohahah.



Denna visa Kim mig igår, och så sköön den är! Texten är ju lite *host* hm, finner inga ord!:P

XoXo

Kommentarer
Postat av: Daniel

testa ögonskuggan på mej vetja!

2009-11-10 @ 10:49:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Nirmela

sv: hihi tack! kommer säkert ha det kanon :D

2009-11-10 @ 13:36:23
URL: http://chuuklad.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Svar: åh tuuusentack =) ! kramar

2009-11-10 @ 21:47:12
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0