Mycket vill ha mera.

Jaha nu sitter man här förkyld och jävlig!
Verkligen inte kul ska jag säga er....

Idag har jag hunnit vara, trött, glad, as arg, ledsen och "normal".... Kan humörsväningarna bero på förkylningen?
Fan vet jag men iaf.... om det hänt något kul på sistone?

Nej inte vad jag kan minnas! Jorå men det är inget jag orkar ta upp.

Nu ska jag skriva som alla andra gjort på fb: JÄVLA SKIT SNÖ! <---- Jo visst är det ett helvete men va fan nyss gapa vi efter snö. Det brukar ju vara som så att man säger "mycket vill ha mera" men i detta fall "mycket vill ha mindre":S Ja det går inte ihop.....
SÅ nästa gång ni gapar efter snö kan ni ju tänka en gång till.

Kul att man fått de sagt iaf!

Jag ska ta mig till duschen nu och duscha.....(ganska logiskt)kanske för inte fan ska jag laga mat där.

Så Tack och godanatt..... Btw jag yucker fortfarande som jag skrev i inlägget nedan.. Mohahah fet diss till en person!




XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0