Lite nyår

nu var det ettag sen, sen sist man skrev här.

Jul och nyår har varit kanon!
Vet inte vad som hände men i år fick jag välditg mycket julklappar:) Hehe och jag menar jag blir 22 i sommar:) Men men det är bara att tacka och ta emot. Mer sånt det gillar vi. <3

Hm, Kristian har varit hemma och haft lov. Vi har tagit igen lite tid tsm.
Har gjort en massa mysiga saker.

Sen har jag även hunnit med ut en sväng på krogen.

Nu ska vi snart åka och handla, ikväll blire tacos. MUUUUUUUUUUUUUMMS!

Btw, jag avskyr reklamen på spotify!

Jag och Sanna på nyår



Mys/nyårs middag hemma hos K och mig med Johan och Z:)



Så här heta var vi på nyår:)



SZV! Yey!



Me und en räDD TED!;)

Sådär varsågoda lite uppdatering från Vronk, klart slut.

XoXo♥

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Jag hade inte heller räknat med några julklappar direkt. Men fick massor av pengar, helt sjukt glad man blir.



Sen är man ju då 23, snart 24 och räknar med att inte få någonting, hehe.

2010-01-15 @ 11:01:54
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0