5 städer på en dag!

Halloj!
Nu är jag tillbaka:)

Igår var jag i enköping, Strängnäs, Stallarholmen, Mariefred, och västerås. Om vi nu räknar Stallarholmen som en stad;)
Var från klockan 8 till 4 med min älskade mormor och vi käkade glass och hade super kul!:)
Visningen gick kanoners och trevligt var det också:)

Idag har Kristian och jag jobbat lite ute på landet. Tjänar lite Money nuförtin och det är ju great<3
Love it!

På Fredag nästa vecka har jag mitt första uppdrag i matten och jag är skit nervös men det ska nog gå bra, expert som man är?*not*
För övrigt är jag pigg och glad för det är ju sååååå härligt väder ute. Helt underbart!

Nu ska vi snart äta Fetaost paj med soltorkade tomater och parmaskinka, Hur gott låter inte det liksom?;):P

Btw så har jag inte hunnit fixa bilderna från R.W.

XoXo


Kommentarer
Postat av: jossan

ja inte sant ;) allt bra?

kram

2009-04-04 @ 22:37:16
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0