9.00

Så äntligen vaken. Idag hade jag fruktansvärt svårt att komm upp hur säng. Ni vet när det är så där riktigt skönt att sova och allt bara känns så himla mysigt:P Ja så kände jag. Klockan var halv 9 när jag klev upp ur våran varma säng.

har träningsvärk i benen.
Idag ska jag ner på stan på studievägsledningsmöte. Tror att det kan vara bra!:) När man inte riktigt vet vad man vill.

sen har jag ingen aning om vad jag ska göra:P Ska väl gymma som vanligt. Kanske cykla till F och se om hon är på humör för att göra något:)

Fy fan vad jobbigt KATTEN löper och skriker utav bara helvete. Hon slutade med sina P-piller för katter för ettag sen och nu har hon börjat igen . Katter ska ju inte gå på p-piller för länge de är inte bra max ett år. Hon hade nog gått ca 8 månader men jag tyckte de var dax att sluta men kanske kör i gång med dom snart iaf i en månad. Sen blir det sterilisering!

Ska ni göra idag?



Här är hon som liten.

XoXo

Kommentarer
Postat av: linn

sv: ja det har jag! den är väldigt väldigt bra. Du borde läsa den! Men jag törs nästan inte se filmen eftersom att filmatiseringar brukar bli sämre än själva boken!

2009-02-26 @ 09:58:08
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: R I V E T S

så himla söt! :) va heter hon? <3

2009-02-26 @ 20:01:34
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0