Gårdagen

Dagen igår blev LÅÅÅÅÅÅNG, kan man lugnt säga.

Först så åkte jag och jobbade lite mer än 8 timmar, efter det hade chefen bjudit in hela personalen på middag. Hur god mat som helst, det var super trevligt:) VI fixade till schema för mig den här veckan osv.

Efter det var jag egentligen trött men när jag började cykla hemmåt kände jag en svag känsla av överskotts energi, typ som att jag skulle kunna springa jorden runt eller något liknande......

Så jag smsar Kim och vips så var jag där. Och drog hem vid halv 4 på natten.
Idag är jag TRÖTT!

Men idag är jag även taggad för TRÄNING,
och  JOBB!

Ikväll blir det film som gäller!

Igår pratade jag med älsk för första gången på en vecka!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0