Vilken resa!

Vilken dag alltså. Jag är helt slut men egentligen har jag inte gjort så himla mycket.
Kim och jag begav oss till Strängnäs vid ett i think och hämtade lilla Thorsten:)
Eller ja Totte:)
EN Jamande katt på 10 år som troligtvis åkt bil två ggr i sitt liv eller nått liknande var ju en hm..... upplevelse!

Ja så nu är han på plats och får börja sitt nya liv i Västerås.

Vi får se om det blir perfect match eller inte?:)


sen var jag nere på jobbet också och pratade lite om allt mööjligt.
Ikväll blire o glo på Idol och allmänt chilla.

XoXo

Kommentarer
Postat av: tobys.se

Hoppas på en perfect match! :D



Och ja, precis. Det är ju så man gör, man lägger till bloggar man gillar att läsa o.s.v.



Inte bara "för att" :D

2009-09-08 @ 20:46:45
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0