God jul my friends:)

Jaha då var det jul imorrn:S Fy fan, nerå men julen äär lite jobbig för mig bara jag har liksom 4 olika ställen jag är på kan man säga:S Jag bara åker omkring hinner knappt äta jul mat:D haha.
Imorrn blir det till Farmor i Strängnäs, så jag måste först till enköping på nått sätt, sen vid 9 på kvällen ska jag gå till mormor för jag ska sova där till juldagen, och då ska jag och Chrille(min kusin) ta bussen till enköping och möta upp min mamma där, för att sen ta sig hem till henne. ojojojoj......

Aja det är väl bara att hålla ut antar jag.

Tänkte jag skulle skriva GOD JUL men gott nytt år tar vi sen:D

Hoppas ni får fina julklappar!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag oacka klart:)

XoXo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0