Godmorgon Godmorgon:)

Jag som var så trött igår:P Ändå är jag uppe. Somna typ vid 2 och gick upp tjugo över nio.
Vaknade då och ville inte somna om, klockan var ändå ställd på 10.00, och jag vet hur trött jag blir om jag somnar om i 40 minuter då kommer jag aldrig upp:S

Idag så är jag hemma, skööööööööööönt. Mamma kommer hit och min kusin Chrille, vi ska käka lunch nånstans:) myspys<3
tog fram mina skor och var tvungen att kolla på dom igen:D hahahah.
som sagt bild ikväll:)

urch och fy, känner mig extremt trött just nu och sen ska jag och älskling åka och träna idag.
Vi skulle ju dit igår men det var inte öppet tyvärr eller ja dom hade öppet till 17.00 och vi tänkte träna klockan 18.00. osis.

Nu ska jag snart väcka min 10sovare:P haha.
och snälla nån ge mig en bra digitalkamera;)

Xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0