Lilla fröken - NeJ inte jag inte!

Neeej nu vill jag ha min telefon, varför ska jag vara så klantig och glömma den igen, Jag vet ju at jag höll i den när vi skulle åka därifrån! Detta är nu 3:dje dagen jag inte har den tror jag(bra koll) känns som en vecka!

Igår var jag duktig och åkte och tränade som jag sa. Men jäkla kärring på bussen.
Jga skulle plinga för att gå av och då funka inte knappen trodde jag så den åkte förbi(en liten bit) sen plingade knappen iaf. och jag srpang fram och sa
- KNAPPEN FUNKA INTE!
- Men åh lilla fröken.

Vaddå jag är ingen lilla Fröken till dig inte du får vl fan kolla om knapparna funkar tänkte jag. Hon släppte iaf av mig och det var ju snällt bara en liten bit bort från busskuren. Sen när jag gick börja jag fundera på om det var min tjocka vantar jag hade på mig som gjorde att det inte plinga? Tror det men jag tycker fortfarande hon var kärring för jag är ingen LILLA FRÖKEN!

Kristian jobbar igen och ska göra det fram till lördag eller söndag. KUL att man inte ens fick en vecka med honom ledig. Men viktigare att jobba det förstår jag:) Han är så duktig min älskling:)♥
Åh jag vill också jobba. !!!!!

Idag ska jag träna igen och sen ska jag plocka lite här hemma. Har ju ingen mobil så jag kan inte ringa nån heller:S:/

Snälla RING mig:D tänkte jag säga men det går ju inte det heller:P hahha.

nu ska jag fixa mig , kan ju inte se ut som ett troll:P haha.


 

χ•χ°♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0