Party eller inte?

ÅH, fasen också. Sitter på Msn och pratar med Zäta och hon vill gå ut och det vill jag med:) Men jag kan inte för jag får varken dricka och jag har inga pengar:@ GAH!  eller jag får dricka alkohol men har jag bestämmt mig för en sak är det så.  Maskinen spelar tydligen på Pluto ikväll. Fan va kul det skulle vara alltså. Skulle DANSA ut av bara helvete då asså:D haha.

En av dom är feting snygg också:D haha. Kanske man inte ska säga högt men va fan det är ju också sant så varför ljuga? hehe.
Måste du fråga om jag ska med Zäta du vet hur jag blir helt galen och måste göra det:D haha. Alltid på!
Livet är en fest va FAN.

Sitter här med min hårinpackning och mina nyrakade ben som luktar naomi Campbells lotion(eller hur hon nu stavar sitt namn.)  och känner att det börjar rycka i skinkorna. :D
"ryckryck" haha.

Annars så är det fint här hemma och jag känner mig avslappnad eftersom jag har tända ljus i bakgrunden och en karl som står i duschen och är snart klar för mys frmför tv:en eller något annat. Och nej Inte SEX. eller kanske men det skulle jag inte nämna här. Va 17 Vronkan sluta snacka! Aja men iaf vill göra något. Det värsta är att jag vet vad jag vill göra. Jag vill DANSA!

Sakta i bakarna för här blir det åka av.. okej och det där kom från?

Skit samma inget mer viktigt att skriva om, för om jag skulle börja prata om allt jag vill prata om så skulle inte bloggen räcka till. Jag skulle kunna sitta här och prata om allt mellan himmel och jord och inte komma fram till någonting.

Over and OUT!

Mitt Sweetheart och jag själv<3


XoXo♥












Kommentarer
Postat av: ZLÄTA

Love you hun, you know you want it :D

2008-12-18 @ 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0