Sjuk kul:D

Igår så kom han hem min omtalade kristian:D<3 Jag älskar dig<3
Men först kom Alva hem till oss och hon beställde en pizza:) Fixade i ordning oss för kvällens händelser, sen så kom folket , David, Vincent, Alex, Susanne, Thomas, Sanna, daniel och Z men hon kom lite senare:D hehe.

Efter mycket dricka så¨kom vi iväg, tog bussen ner på stan, och blev tillsagda att inte fick ha nångon alkohol haltiga dricker på bussen. Sanna och Jag kände oss träffade hha. Så vi fick lov att slänga ut skiten men vi klunkade som innihelvete och stog i dörröppningen och drack sen skikade vi iväg flaskan:) haha.

Väl nere så skulle dom hämta ut money medans så letade Alva förbrilt efter sitt leg, utaN resultat. Så vi fick ta taxi hem, och så slutade kvällen*noooooooooot* utan taxi chuffören vänta snällt nere utan att taxa metern gick eftersom jag kände hans andra taxi polare Jaaza:) brukar oftast åka med Jaza men han hade inte tid:P han e grym jag svär;)haha

MEn vi kom ner igen och in på Silk där alla väntade på oss haha:P Typ iaf. började dansa som dårar, jag alva och sanna. det var röjj asså.

sen vart alex full och nekad i baren. Vincent och david började också känna grooovet i musiken. Kristian spelade lite black jack, daniel och Z försvann hittade dom sittandes för lilla Z var trött. Så hon åkte hem:( men jag förstår henne faktiskt eftersom hon jobbat hela dagen:) DUktig flicka.:) Thomas(även kallad MAtti enligt mej:S) Bjöd på en shot, men det var det ända jag drack där inne förutom vatten dock:)

Sen så aaa var sista låten och det bar hemmåt men väl hemma vid halv tre så var vi vaknar till klockan 5 Jag, kristian, alva, david och Vincent:) Dom sov där vi snacka om allt:P

SÅ sjukt lyckad kväll var det.
Tack kapten Hjalmar för en skit kul kval hahahhaha:D Klunk klunk!

Sitter nu förtillfället hos Kristian föräldrar och in väntar maten.:) MUMMA!
Sen ska vi kola på TV och bara mysa:)

Kommer bilder sen imorn tror jag:)

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0