Nu till något roligare:D

Åh vad glad jag är fast inte över saken nedanför(det andra inlägget), men iaf. efter regn kommer solsken:)

vet ni vad?;)
Mamma ska betala så att jag kan sova i sthlm imorrn:DSå mysigt det kommer bli eller vad:D

Ska åka runt 4 och ssen ska jag checka in på mitt vandrarhem/hotell och fixa i ordning mig:D
Sen ska jag och kristian och alla grabbarna ut och dricka lite på en pub sen blir det nattklubb som gäller:D

Längtar jag eller vaaaaad:D

Åh jag är  så tacksam över vad min mamma ger/gett mig, fick en ny skit snygg jacka i veckan också:) Svart  lite längre med skärp:) Såå fin älskar den:) Lägger in en bild neranför:D

Skojjigt Kajsa verkar ha i NY:D Kul att det gick så bra för för dej:DGrattis:)

Nej nu ska jag bädda rent i sängen sen ska jag sova:) Sköönt !!

Imorn ses vi älsklingen♥



XoXo♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

tack sötnos <3

2008-11-22 @ 01:09:00
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0