Sthlm igen och hälsa på älskling på sin båt:D

Idag gick jag upp klockan halv 6 och gjorde i ordning mig för vi skulle åka klockan 6:O
Sen bar det iväg och fy fan vad det snöade och yrde:P Men fram det kom vi till klockan åtta :)
Hämtade upp kristians mormor på vägen. Sen körde kristians pappa greger och mamma Annika var också med:P

Vi fick lunch och rund visning av älskling, som visade oss det mesta:)
Hade super skojj:D

Sen när vi skulle åka i land så fick vi åka räddningsbåt haha, du skulle sett hur vi såg ut asså haha, snygga flytvästar*noooot*;)

Sen när vi kom iland iaf så var det en timmes buss som gällde, haha..

- jag älskar hösten det är så fin med RÖV LöD!
- Haha hahaaha
- RÖV LÖD!!!!
(röda löv)

- Hur leker liket för dej då?
- LIKET????
- HAHAHAHA.
(livet)

Sen var det bilfärd hem igen och nu sitter jag här och saknar min älskling, glömde min telefon i deras bil så har ingen:O
SKIT!
Aja .

Här får ni en tjuvkik på hur det såg ut:)


XoXo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0