Packa och göra grejjer

Hej hej haaaallåoooo!


Idag är det en riktig packdag! Imorrn åker vi!:) Ska bli så kul:D

Antingen på onsdag(imorrn) eller på tordag så åker vi till göteborg och möter upp Min pappa, Torun, Ninn och Smilla där. Vi ska gå ut och käka något mumsigt, ska bli jätte miiiiiispiiiiiis!


Senare i eftermiddag ska jag till en underbar vän till min som jag inte träffat på EEEEEEEEEEEEEEVVVVVIIIIGGGGHHHHHHEEEETTTTTEEEER!
Ska bli hur kul som helst att träffas igen:)


Vi drar nu snart till Enköping till mormin, där ska vi hämta madrasser och lite annat smått och gott:)
Sedan drar Kristian ut till sina föräldrar och lämnar vår Tizze tatt! åhh kommer sakna henne grymt mkt, även fast det inte är sååååå många dagar vi är borta.

PACKA NU!
Vi ses i Halmstad?

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0