Riktigt riktigt ledsamt

Godmorgon bloggen.

Idag är ingen bra dag. Kristian har nu åkt och ska börja i skolan i skövde/Karlskrona. Jag som tyckte att han precis kom hem från lumpen. Känss riktigt riktigt tungt måste jag medge. Var super ledsen igår och nu tidigare i morse. HATAR att vara ledsen på morgonen, jag blir så himla trött på kvällen då.
Igår hade vi mysdag. Kollade på film och åt god mat som han lagat:)

Guuuu va jag saknar honom redan. Han är min andra halva, det kan man inte ta fel på. Han är min och jag hans och det känns så rätt.

Jag älskar dig Kristian!
 








Idag börjar även en av mina absolut bästa vänner skola i Grythyttan. Det känns riktigt ledsamt det med. Jag kommer sakna henne grymt mycket. Våra morgon promisar, att gå ut på krogen tsm, dricka kaffe, gå på stan, att bara chilla, ALLT verkligen. Buhuuuuuu......... Alla bara åker ifrån mig!

Kommer verkligen sakna dig Z!






Happ, känner mig rätt tom förtillfället.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0