Stress men så roligt:)

Igår hann jag verkligen inte med att blogga.

Hela dan var full späckad av olika saker.
Först var jag med C från halv tolv till 4, sedan gick jag för att hämta mina Systrar på dagis/skola, hem till pappa och laga mat till oss, blev tivingad att vara med och bygga snögubbar:D haha, in igen och laga mat till T och mig, duscha, föna håret, plocka ihop alla grejjer jag spridit runt mig. Träffade mamma och vi satt och prata i bilen en stund, sen bli skjussad iväg till J. Väl där ska man sminka sig och fixa klart håret, dricka alkohol och vara allmänt CRAZY!.

Ja som sagt mycket att göra denna fredag.

Vi hade en grym förfest men sjuk:D haha.
Ska visa er bilder sen, har inet fått dom ännu. Kan ju inte ta egna måste jag påpeka igen för jag har ju ingen kamera.:O

Haha mer om denna kväll blir det när jag fått bilderna.
Vi var med om det ena och de andra:D

"tur att vi hade bananerna med och YES" HAHA!


Nu ska jag äta lite mat med älskling som var snäll och kom och hämtade mig på joar i Enköping igår♥klockan tre på natten.

Har ni haft en trevlig helg så här långt?:)
Vi hörs!;)

XoXo

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

hehe... verkade som om du också hade en kul kväll igår!!!

2009-02-08 @ 16:42:33
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0