Bättre än i förrgår:)

Igår hade jag en otrligt rolig dag med C:) Efter sådär en 5 koppar kaffe så var man på g:P haha. Jag som aldrig dricker kaffe eftersom jag blir skakis och tror jag ska dö för hjärtat typ hoppar ut ur halsgropen. Men igår kändes det riktigt bra faktiskt:P

Vi lirade  playstation 1( soulblade) jag kan lova ingen slår oss på de!
Vi var även till kiosken, delade på en pizza, satt vid daton och hade allmänt as roligt!

Sen tydligen hade vi båda kollat fel, för jag skulle egentligen hem vid 20.00 men när vi var framme vid stationen så såg vi att det inte gick förrens om 50 min.*suck* men konstigt att båda såg fel, så enligt oss såg vi fan rätt! SJ:s fel. inte vårat!

Men det gjorde inte så mycket mer skratt och prat blev det i den iskalla kylan. men efter ku fu fighting så höll man sig varm?:S
haha detta låter normalt. 

Älskling hämtade mis på västerås station och körde hem oss:) sen var jag så himla kiss nödig när jag kom hem och sprang direkt till toan. Sen när jag kommer ut därifrån så ser jag att han tänt ljus i hela vardagsrummet , köpt rosor till mig, + att det stod lite champange på bordet och där låg även mamma mia filmen. Naaaw! :) Asså hur ur gulligt som hellst:) Så han offrade sig för min skull och kollade på den:) ♥ hade ju sett den innan men det gjorde inget, för jag tyckte den var himla bra första gången:P

Så en riktig kanon dag igår:) Love it!

Idag har jag sökt ett jobb som jag är riktigt taggad på att få:D Kännns hur bra som hellst så nu är det bara att hoppas:)

Ska stryka nu.

Love U C

Och jag älskar dig Kristian och tack så jätte mycket igen för jag vet att du läser det här även fast jag är hemma här med dej;)


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0