Hjälp mig hitta vägen till framgång.

JAAAA, äntligen har jag fått reda på hur jag ska gå tillväga med Svenska C:n:)
Det är jag glad över måste jag säga, det var verkligen på tiden yao!

Sitter nu på hermods och väntar på att få hjälp med ett matte tal men han är upptagen med en annan som behöver hjälp, då passa jag fint på att slänga in ett litet inlägg.

När klockan slår 5 im out of here.
Jag ska till gymmet, och jag hoppas verkligen inte att det regnar när jag ska gå hem.
PISS CYKEL! why why!
Jag förstår inte, utan cykel och har massor jag skulle behöva ha den till, jag menar det tar dubbelt så lång tid att göra något nu. Men det är som vanligt i guess, otur atändigt.

När ska jag bli betydande för någonting, vad är min plats i livet?

XoXo♥

Kommentarer
Postat av: Louize

Vad fin blogg du har! Hur är de med dig? :)

Kram :)

2009-06-16 @ 00:29:38
URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmstjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0