Kräsen katt

Hemma igen, var och handlade frukost som sagt, kanske sent nu när jag gick upp 8 men men.

Köpte fin mat till katten och tror ni hon blev nöjd?
NEJ hon står och kraffsar mot maten och tycker den smakar skit!
Kristian och jag tror att hon är vegetarian. Hon äter majs men inte smör, kyckling, kött NADA!


Kräsen Tizz. Inte kan jag rå för att hon är vegetarian. Hon är nog gammal att bestämma själv;)

Ska skriva till Pussi fan och klaga att det inte finns veg mat;) haha.

Jag tittade förbi i en liten kläd affär som hade rea på rea priset. Hittade faktiskt ett rött linne som var jätte fint och sen en skönt rosa/ljus rosa tröjja som var jätte fin. Skönt att ha på kalla sommar kvällar:) Om jag inte hade köpt det på rean hade kostat typ 500 kroner men nu fick jag det för 120 kr :D MOhahahaha.
Nice price!

Nu ska jag käka!

XoXo


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: youtube

2009-06-25 @ 12:13:33
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0