Promenad i det här vädret?

sådär nu är man vaken, skönt att komma upp:)
Hm, roligt väder ute har jag hört;)
Undrar verkligen om Z och jag ska ut och gå?
Det blir nog förmodligen så trots vädret-

Förövrigt så längatr jag till helgen, blir lite roliga saker ´som händer.

Midsommar är väl snart?
Då ska jag supa, ja ja ja. Jag menar jag har ju mitt upphåll och det går riktigt bra.
haha låter som om jag varit värsta alkolisten, men det kjan jag tala om att jag inte varit:P
jag har bara skippat, glas vinet på helgen och festa en eller två ggr im ånaden förut.
Nu gör jag inget, gå ut nykter funkar faktiskt:)

Men på midsommar blir der ferre och ståhej, men vet bara inte vad vi alla ska hita på . Vi är några som vill göra något vi vet bara inte vad?
Förslag någon?:)

Nu ska jag pröva ringa Zätis igen för hon ligger och sover och jag sa faktiskt igår på facebook att jag skulle terrorisera henne till s hon står upp sovandes?:P haha.



om hon inte vaknar kommer jag bli såhääääär galen, haha not!

XoXo

Kommentarer
Postat av: tobys.se

Att gå ut nykter är ju så bra för hälsan!



Jag har tänkt att dra ner på mitt festande. Jag är en riktigt partybög, festar oftast en gång i veckan och röjjer loss. Men nu måste man börja tänka på det här med hälsa, haha :)



Svar:



Åhh vad kul att du kan!!! Det är värsta partytricket :)

2009-06-11 @ 10:16:33
URL: http://tobys.se
Postat av: Mikaela

fint fint!

Jassåå blivit en västeråsare! hehe

Nej jag jobbar i Uppsala sedan 2 år tillbaka. Bort i enköping. ja händer allt möjligt. Någon kontakt emd sofia?

2009-06-11 @ 11:54:47
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

nja hon hör av sig ibland eller möter på henne ute:P händer i sommar?

2009-06-11 @ 17:25:01
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0