Varning för HONDEN! som Babben säger.

nu ska man snart gå och lägga sig efter en lång dag.
Jag måste säga att jag hade väldigt tur med vädret idag, jag gick ju ner till gymmet och det är ju en bit(regnade inte) tränade i en och en halv timme sen när jag kommer ut är det ett mörkt moln som låg bakom mig hela tiden och när jag går in i vår lägenhet så börjar det regna, där kan man verkligen snacka om tur eftersom jag inte hade med mig ett paraply.
Vill verkligen inte använda vårat det är typ gult och orange(t?)  i någon ful blandnng så neeeeeeeeeeeej TACK!

Snart är det midsommar så då blir det party på något sett:) Vet iaf vilka jag vill spendera midsommar med:)
Mina närmaste vänner självklart. Z, J, E och några andra:) Bästa!
sen så klat älsklnign emd men han ska nog till enskilstuna:/ hade varit jätte kul det med men nu har jag ju redan bokat upp mig och hoppas att det blir som jag vill:)

Aja, nu har vi iaf firat filip och jag och Hannes(kristians andra lillebror) Har spelat giutar hero såklart:) Nice nice.
Jag börjar bli extremt trött, för jag har nämligen ätit godis :O konstigt nog faktiskt , fick säkert en såndär sockrer rush som sen lagt sig och man blir skit trött.

HAr iaf gått ner 2 kg. Det är KUL i jul:S?
nej men kul i sommar definitivt hahahaha vilken humor (så oslagbar)
*not?*

Ska gå och fråga kristian om han är trött och vill sova, vill inte sova bort hela dagen imorrn. hihi, jag är ju som jag är.
Hoppas vädret blir fint för vi ska kolla fotbolls match och sen ska vi ut till min bästaste mamma.

mycket text lite verkstad.
Nu ska Vilda ut. alltså och kissa, (det är en hund)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0