Ela ela ela ey ey ey

Hej hopp gummistövlar?

Jäkla skit väder, men ska väl inte klaga.
Dagen har sett ut i stortsätt som igår faktiskt. Tvätta, jobb, gym.

Mötte upp Ztis som gav mig en alvedon:D Thx hun.
Efter det traskade jag vidare till gymet i min Toad mössa.

Vad som inte gjorde mig på bättre humör var att denna låten började spela i mina hörlurar:

Jag hade verkligen behövt ett paraply!!!!
"baby its raining" Aa jo jag märkte det, tell me about it liksom!




Japp väl framme så gick träningen mycket bra:D Så skönt äntligen igång igen!
Beach -10 here i come! Skriver man - 10 hm, känns mkt märklgt måste jag säga.
eller beach 010? aja nu släpper vi den saken.

Imorn kommer min älskade mamma och sover över sen på morgonen så åker jag till mormor:) Ska fira henne på kvällen men ska vara  med henne hela dagen:)
Ska vli jätte mys.

Jaha och på fredag kommer älsk<3 LÄNGTAR!
På Lördag så blir det tills hans föräldrar tror jag? :O
Long time sen. Men vi får se.
Beror på om jag är sur fortf. Måste känna efter lite till.

Ja det var nog allt för idag.
NU blir det dusch och sen filmkväll med mig själv.
Tack och hej, det var allt för mig.
Jag önskar er en trevlig kväll så hörs vi imorgon. ( Försökte låta som någon Tv Hallåa eller nått)

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0