Måste äta!

Längtar galet mycket tills Kristian kommer hem på fredag<3

Vet inte vad som tagit åt mig:O

Nej nu blire film med Kims och jag hoppas av hela mitt hjärta att han tar med sig godis.

Idag har jag varit hungrig konstant! Fattar inte jag vill bara äta o äta, sen när jag äter vill jag äta mer och när jag ätit vill jag äta ännu mer:/

Varesig det är godis eller inte, han får gärna ta med sig en fet pizza också o lite cola, hm, vad vill jag mer ha?
kebab vore gott eller nej varma mackor med oboy....

Om han inte tagit med sig ngt så ska han få för att han smaskade sista godis biten i telfonen när han visste att jag ville ha;) Morr och fräs....;)

GE MIG NGT ATT äta NU!

HAHAXD

XoXo♥ / Matmonstret....lol....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0