Rubrik?

Halloå!
Im back. eller ngt liknande.

Helgen var kanoners. Förutom att man däckade i soffan och inte hörde att man skulle gå till sängen.
HAHA...fy fan alltså, när jag vaknade kvart över 6 så började jag störtböla. Mådde skit pga att sovit med smink o kläder. också för att jag bara får två nätter med min älskling. Så när jag kom ner till honom så stod jag och grät o frågade varför han inte väckt mig. Han sa att han försökt två ggr och fick till svar: Jag kommer om tio minuter. Aa tjena en lite småfull Veronica kommer inte om tio minuter. Hon somnar om.

Jaha nu är det två dagar kvar till fotogrejjset m Cissi:) Wiiho!
Sen är det bara 4 dagar kvar till Örebro:) Yiiha!


Tråkigaste är att jag inte får träffa Kristian i helgen:,( men så är det ibland.

Snart lön, snart lön( ja jag vet jag skrev det två gånger)

Idag har jag gymmat och jobbat. Kändes skönt efter gymmet, äntligen back on track liksom;)

Saknar min underbaring<3


XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0