TITTA HÖGER VÄNSTER! SVÅRT?

Jobb och stress. Så har det sett ut idag och förmodlingen hela denna veckan.
Den här veckan känns extremt tråkig. Inte för något speciellt, bara allmänt så där?

Hade ont i huvet tidigare idag men nu är det borta.
Det försvann efter jag drack mig lite kaffe(vilken svenska)

Jag hoppas verkligen inte jag är beroeende men kan så vara?
Blir väl till att inskaffa en kaffebryggare.

Sen måste jag bara nämna alla människor som är helt LOST när det gäller att titta sig för i trafiken. Ja jag ska än en gång dra upp det här.
Jag blir så jävla trött. Är det svårt, titta höger, vänster!
Eller som mina små syrror säger.

" Ingen bil, ingen krokodil"

Idag när jag skulle cykla till jobbet och har ca 100 meter kvar så får jag lova att tvärnita för en person som pratade i mobil telefonen. Han hade sina vänner med sig och jag tänkte jaha dom säger väl till karln. men inte F*N gjorde dom det. Då undrar jag : VAD ÄR ERAT PROBLEM?

Sen när han väl ser mig så hånler han bara och hans vänner säger till mig: GO SHORTY!
"okej" normalt beteende! NEJ!

Så var det med det, så ser ni mig cykla ur vägen ffs!


Nej nu ska jag snart ut på min runda. Burn it.....
60 situps sedan.

Imorgon kväll är det gymet som gäller. LÄNGTAR.







XoXo

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jo köp en kaffemaskin



Jag kan ta med ambrosiakaka som jag bakade igår

2009-10-29 @ 11:05:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0