Jag är pinsam, sur och allmänt besviken på mig själv!

Okej, nu orkar jag inte mer. CANT TAKE IT ANYMORE FFS!
Gash!

Orkar, vill inte förklara! Går inte heller för den delen.


Okej 10 till, 9 nu kanske?
Kämpa, kämpa och kämpa. Jag klarar det.

Ja minsann det klarar jag nog men inte fan klarar jag av att tänka och vela fram och tillbaka hela tiden.
Bla bla bla.

Fasen alltså att allt ska vara så JÄVLA FUCKING svårt.
Önskar man bara kunde ställa sig och skrika mitt på torget. Ingen aning om vad jag skulle skrika men iaf^^

LÖN nästa!
Shoppa fredag.
Kul!

Känns som att inget är kul.
NADA FINITO? om det nu skrivs så. Bra att man kan erkänna sina skrivfel iaf.


FUCK FUCK FUCK! BLÄ!


Ja vad har hon på sig kan man ju fråga sig?, jag försöker tänka att hon matchar inredningen.
Bra som fan är hon iaf!


Nej sova sig lite nu kanske och glömma denna dag? Jo jag tror det va?
Pinsamt värre.
Jag är pinsam!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0