Suveränt.

Min helg har varit galen!
Mer än så tänker jag inte säga:D


XoXo

Kommentarer
Postat av: Marys makeup blogg - a creative amature

Eller hur!!:D Jag har två avsnitt till innan andra säsongen.



Kram /Mary

2009-09-21 @ 20:45:59
URL: http://marylarry.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet ♡

Var de du som köpte björn Axèn? :) Du skrev ingen bloggadress så jag visste inte ve,m e kom ifrån.



Men isåfalll, gud så glad jag blir och hoppas verkligen du trivs bra med det :) Schampot tycker jag är helt fantastiskt ! Och angående serumet, det där serumet har jag haft med mig dagligen sen 07 när jag började med björn axèn, mitt hår slukar 2-3 sånna där flaskor i månaden ;) Köper nästan en varenda vecka ! ÄLSKAR det.

2009-09-22 @ 22:36:17
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet ♡

jag kan nog tyvärr inte säga hur lång tid det tog för mig att få håret "fint" igen, för jag har noh inte märkt någon skillnad direkt förrän jag verkligen såg skillnaden :( ´Du behöver bsolut inte ta mycket av både balsamet eller schampot, och man behöve rinte köpa nytt varenda månad :) Ett tips är att använda schampot som balsam också, när du använt schampot låt det sitta i och verka kanske 50 sekunder, för schampot har stor verkan på ditt hår med :) Då är de garanterat mjukt och skönt, och sen ha i balsamte. Du bör nog köpa någon slags inpackning också, men detbehöver inte vara Björn Axèn för jag använder ett från PHC som fins att köpa på Åhlens för 75 kr. Men du kan nog köpa vilken inpackning du vill, och använda den 2 gå nger i veckan, minst ( när du tvättar håret)

2009-09-23 @ 09:43:52
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0