deprimerad.....




Nu har jag fått den där jobbiga känslan igen. Är det för att jag varit sjuk och är sjukt rastlös eller är det för att ja inte gör något åt den.

Dagen då jag gör någonting åt den så måste allt vara perfekt. Precis allt!
Jag måste vara perfekt även om det är väldigt svårt att nå upp till ordet perfekt. Det är grymt svårt, jag vet att ingen är perfekt, men man kanske kan få vara det för en kväll? Är det så mkt begärt?

Mitt liv står helt stilla just nu.
Jag behöver hitta de där små sakerna i vardagen då man finner att livet är nog helt underbart iaf.

Känner mig som en bitterkärring som börjar närma mig en kris.
Jag är 21 år och jag kan erkänna att jag har åldersnojja. Vilket suger sten hårt!

Är det vintern som gör en såhär. Bitter, nere och nojjig?

Snälla VÅR, kan du inte börja imorn isf.

Snälla gör mig till den glada och roliga Veronica jag egentligen är!
Jag vet var svaret finns, men finns det jag hoppas på där?


XoXo♥

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

svar: aww ja gör det, samma här! säger till :) Lär inte komma på ett bra tag men när det kommer så vet både du och jag vad vi ska göra :)



be strong! Kram

2010-01-23 @ 22:35:08
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0