Jag ska göra världen lättare genom att....

gå ner i vikt! Hahahahah! Dålig humor javisst.

Idag gick jag upp klockan 8 när kristians mamma kom med min telefon. YIPPIE jag kan kontakta världen igen.
Sen käkade vi frukost och vid 11 käkade vi lunch. Eftersom Kristian skulle börja klockan 2. Vi gick ner till gymmet för att träna vid 20 över 11 var nere 5 i tolv. Satt igång och worka out. Sen var älskling tvungen att dra och duscha o så. Men jag stannade kvar och gick i 15 min, trampa på såndär TRAMPMASKIN i 15 min + att jag cyklade i 15 min:D Var där till klockan kvarti två:) Duktig jag är kanske?

Sen till det roliga? Öh eller inte!:

Jag visste att vägen hem var lång men inte så lång som idag. Först drog jag till Coop Extra som ligger typ mittemot gymmet, köpte mina jävla bananer. Mm, sen var det bara att traska vidare. Jag själv såg säkert ut som en mullvad. Medans jag gick började mina skor läcka in slask, min mössa blev blöt, jag hade en puma bag på ryggen som vägde flera ton(känndes det som iaf) , det fortsatte snöade eller snö blandat med regn och då vet väll alla att man blir BLÖT!

Jag försökte gå fort men det gick ju inte för varje steg man tog åkte man ju bak ett halvt steg, jag som då inte har så långa ben får då ta trippel steg, haha. Det fattades bara att det skulle komma en last bil och stänka ner mig med SLASK!

Det var så skönt att låsa upp dörren och komma hem:)

Just nu längtar jag efter att Älsk ska komma hemma och mysa med mig:)
Jag älskar Dig Kristian♥


                                                                                                                                                       idol idag måste säga att Kevin vinner
XoXo♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha du är så skön :P

2008-12-13 @ 18:24:45
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0