Stress stress

Ät inte snö som blivit gul"nananana"
 Ja idag då. vaknar gick upp, åt frukost, käkade lunch med Ninn och Smilla, fixa deras hår, kalas, släkten kom!

Mm, och sen hände det. Jo ibland är det så att miss Veronica här blir as stressad helt plötsligt.
jag insåg vad tiden var och jag måste bara hinna till GYMMET! *panik* var i Enköping Torun skjussade mig till video stället där Kristian hyrt film igår, sen upp till Tåget, mormor ringer mitt upp i allt, prata med henne på tåget, mamma ringer, fort upp till bussen, mamma ringer igen, Träffar Z i 20 minuter, åker hem, sliter ut allt i väskan, in med träningskläder, ner igen, glömmer min lilla väska uppe i lägenheten 1 minut innan bussen går, upp igen, ner igen, in på bussen, bara för jag ville åka på övergång som det heter och det måste ske inom en timma, Går till gymmet, tränar som en idiot i en och en halv timme, prata med kristian, gå hem i 30 min, mamma ringer på vägen, nån frågar mig om vägen till centrum, och sist men inte minst kände jag mig som en pingvin när jag stapplade fram för det var halt som innihelvete.

SLUT!

Jag har varit skit irreterad för massa saker var skönt att ta ut dom på gymet. men känner fortfarande mig irreterad som bara F.A.N!
 Orkar inte allt, känns som mitt hjärta gick i 300 idag. Bra Veronica att inte komma ihåg medicinen i 4 dagar. GRATTIS.

Nej imorrn ska jag till Uppsala. Men först till enköping. + träning. ÅHHHHHHHHHHHH!

Gah blir galen på allt.

imorrn ska jag berätta en historia om en dag i mitt liv som var extremt komisk. hahahahhaha.

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0