Utgången!:D

Igår var Ju som sagt Zäta och jag ute, men det började här hemma hos Krisian och Mig:) Egentligen skulle Z bara komma med vin och vi skulle bara sitta och prata:D haha. Men vi båda visste väl hur det skulle sluta, haha.

UTGÅNG!

Typ vid halv tolv gick cykeln i spinn ner på stan, jag skjussade självklart, jag är grym?:D

Väl där ner så frågade vi hur många det var där inne och det var runt en 80 pers iaf sa dom i öppningen, så tänlte vi okej lets GO! haha. Nät vi väl kom in så dumförklarades jag av garderobs tjejen. JAG som inte ens var full liksom hallå? Hon babblade en massa skit asså fett sur blev jag och det märkte hon nog eller jag HOPPAS! För det var hon som inte visste vad hon pratade om. IN YOUR FACE BITCH!

I trappen möttes vi av 3 fulla snubbar som förmodligen skulle hem pga deras dricka.

-Hej ladies!
Z: Hej du.
Sen kom jag.

- Hey babe.( ett tafs runt min midja , jag drog bort handen och sa)
- Jo tjena på Dig du.

Sen ila vi illa kvickt ner och ville aldrig mer se dom liksom.


Aja sen gick vi ner och skulle dricka en cider som Z bjöd på:) Notera 1 cider inte 2:D
Sen var festen igång och vi dansade som aldrig förr:D

Robot man, slusket och Smilet dansade som dårar. Asså ni skulle sett*asg* Han som verkligen kunde dansa åtminstone var Smilet. Robot man var överallti och ingen stans.
Toa, dansa, röka, Toa, Dansa, röka!

Var inte så himla mycket folk på dansgolvet men iaf tillräckligt så man slapp skämmas;)

Så jävla kul vi hade asså:)

Sen kom smilet och sa rädda mig jag vill inte dansa med hon den där blonda.
Det var en tjej som stog och skaka röv på han.
Vi ba okej.

Sen när hon dragit drog han med och tog i hand och sa.
-Tack, jag är evigt tacksam.

Vi: ?????

Aja haha!

Sen skulle John köra hem oss vid halv 2 kvarti två:)
Tack för skjussen!:)

Vi hade iaf as kul igår, och tack gumman för du betalade garderoben och cidern:) + vinet:)<3

Nu ska jag hm, inte göra nånting. Men är faktiskt pigg idag måste jag säga:) Tack för det huvudet:)


 Strike a pose?                  Gull Gull                  Smilet o Z!               Oh Yeah!         

Kiss kiss hug hug

XoXo<3

Kommentarer
Postat av: zäta

hahh fan vad kul vi hade :D:D

men fy fan så ja ser ut på några bilder hahaha

Puss

2008-12-04 @ 20:52:41
Postat av: kajsa

skaka röv, haha. du är så söt när du skriver :P

2008-12-08 @ 15:26:49
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0