Telefon och konstigheter!

Okej i Måndags hade jag 2 missade Samtal och ett meddelande.

SmS:et: Ronkan, du tycker inte om att svara i telefon va?

Vaddå tycker inte jag om att svara i telefon? Nej kanske inte när klckan är halv två på en måndagsnatt?
Hoppades på en fortsättning men det var det ända som stog. Hade inte ens nummret inlagt.
Jag ringde så klart upp nummret men telefonsvararen gick på! Ska jag då skicka ett sms: "tycker inte du om att ha telefonen på eller" Nej jag skickade inte det sms men jag skickade och fråga vem det var. vad får man till svar på kvällen där på:

SMS: JÖN

Då tänkte jag vem fan är JÖN?

1. Nån jag känner?
2. Nån jag inte känner?
3. Personen i sig känner mig?

aa, ni jag hoppas jag får svar för jag är as nyfiken! ;)

Har fortfarande inte fattat att jag INTE kan göra "det" uttryket i ansiktet, ändå gör jag det. ÄR JAG TRÖG eller? Ni vet när man blinkar med ena ögat och sen tungan utan för. Asså jag ser ut som ett miffo. Fattar inte hur folk kan se snygga ut när dom gör det? Dessutom är det as svårt om man inte ska blinka på samma sida man har tungan. Typ tungan till vänster och sen blinka med höger! Pröva själv så får ni se. Snälla den som läser det här och prövar kan väl skicka en bild på msn och visa:Dhaha.

Onödig information är det här men iaf:P Har Bestämmt att jag inte ska festa förrens nyår också. Vronkisch är förtillfället en party pingla igen men inte den här månaden ut:P Så jag tar en paus igen.

Idag gick jag och älskling upp klockan kvarti sju och käkade frukost, sen när han åkte och jobbade la jag mig på soffan och sov. var as rädd när jag vakna för jag hade drömt att det var nån som skickade mig läskiga sms och skulle typ döda mig och grejjer. Sen trodde jag Mormor var här när jag vaknade med men det var hon inte vaddå FÖRVIRRAD!

Nu är jag vaken och ska snart tvätta IGEN! För kristian kom hem med massa tvätt från lumpen AHAHAHA! Kul*nooot*
Sen ska jag till gymmet och worka bort det överblivna!


Check this out, här
försöker jag men
utan resultat!
ALDRIG MER!

Tack och HEJ!

XoXo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0