långtråkigt värre!

♥?it´s a new day!

Vaknade strax innan 9 så jag missade hela The Voice och det händer typ aldrig!

Måste snart göra i ordning mig för jag ska ner och räkna matte. Funderar på att dra till gymmet efter det men jag har inte bestämmt mig.


Jag har skit tråkigt! Jag vill gå ut men vad ska jag göra då? känner inte bara för att ta en promenad utan jag vill GÖRA något!

Sitter här och vet att jag kommer ha tråkigt hela dagen låååååååååååååång! ikväll ska jag iaf försöka vara vaken så jag kan se ballar av stål så om ca 12 timmar så är programet snart slut? KUL info?njae inte värst!

Jag vill flytt till något ställe som det finns en trädgård på så man kan gå ut och sätta sig i solen lite. Vid det här tiden på vår ballkong är det skugga. inte förens på eftermiddagen det kommer fram. alltså solen!
aja ska iaf snart cykla iväg!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0