TRÅK tråk och ännu mer tråk!

Gör testet, annars får du otur på sommarlovet! Vilket sommarlov?

Du är kär nu - JA!
Du har sårat nån så de börjat gråta - yes
Nån har sårat dig så du börjat gråta - japp
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - jajemänsan
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -  japp
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Ja

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  tror det
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - japp
Jag har smygit ut utan lov - aa
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - det tror jag
jag har en hemlighet som ingen vet -  jjapp
Jag har struntat i ett prov - haha jaa

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Jo
Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden - Nej inte nu längre
Jag kan inte svälja piller - jo det kan jag
Jag har anorexia och/eller bulimi - nope
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej
Jag har vaknat gråtande - japp
Jag har somnat gråtande -  mmmm några ggr.

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Ja
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Jaa:(
Någon nära till mig har begått självmord -  Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - nej
Jag har sett en fallande stjärna - japp
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - klart
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Ja
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - haha ja
har sparkat en kille mellan benen - inte med flit
har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej men skulle vilja
har lekt sanning eller konsekvens - Yes
druckit en hel liter mjölk på en timme - det har jag
Jag har medverkat i en teater - japp längesen i skolan
har träffat någon från internet i det verkliga livet - Kefhien!
du har fångat en snöflinga med tungan - ja
Jag har suttit på ett tak på natten - aarå
Jag har aprillat någon - nej inte iår.
Jag har åkt taxi - många ggr
Jag har ätit sushi - Jaa
Jag har åkt snowboard -  näej

Astråkiga frågor, slösade bort flera minuter av mitt liv. -.-



Bara för jag har grymt tråkigt! NU ska jag dra hejsvejs!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0