Vår vår vår!

Dagen började ju halvdant med regn i luften, men senare sprack det upp lite och solen tittade fram:)
Sedan när vi var på fotbolls matchen lirade även jag, Kristian och F lite! Det var hur kul som hellst. SÅ i helgen ska jag ta med mina fotbolls skor från mamma och så ska vi ta och köpa oss en boll så vi kan cykla till fotbollsplanen mer och spela lite och bli lite varma i kläderna:) Hur härligt är inte det:D

Åhhhh, allt känns så underbart nu när solen är framme:)
Har varit ute största delen av dagen och det mår kroppen riktigt bra av.

NU ska vi ta och äta lite, snart är det Wipeout och sanningens ögonblick. KUL!

Hoppas ni haft en lika underbar dag som jag och Kristian:) <3

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0