Lite nytt om mitt liv

Nu har jag precis kikat klart på en film och hunnit med att prata med pappa:) Filmen var bra och pappa jobbar:)

Jo en nyhet dock, ska börja simma 2 ggr i veckan. KUL!:D
Idag blir det simmning, imorn gym. Sten hård träning är vad jag kommer syssla med:) Jobbade i Lördags och det gick galant. Kommer fortsätta jobba där lite då och då och det känns kanoners:P Alla är så himla snälla och trevliga där:)

Hm, vad har jag mer att berätta då?
Jo ikväll kommer mamma. Ska ha maten klar tills hon kommer, det blir kyckling och fullkornsris med en Go Green sås. LOVELY!♥

På Torsdag står jag inför en ultimat utmaning. Ska cykla 4 mil, men är man envis som jag så klarar man det galant:)
Jag är inte direkt otränad nu förtin, börjar komma tillbaka i formen om man säger så. Känns riktigt bra.
Har en hel del att syssla med.

Nej nu blir det till att dra iväg till bassängen:)



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0