Rubriken!



Nu var det verkligen ett bra tag sen man skrev här och det har hänt en hel del tror jag....
Känns som att man tappat minnet på sistone. Eller ja iaf sen helgen som var:O

Så vad har jag gjort på senaste? haha.

Försökt plugga min jävla matte som jag ALDRIG blir av med! Hatar det, hänger som en tung sten över en.
Hm, jobbar har jag självklart gjort och festat.

I helgen blev det hela crazy. Tänker verkligen inte gå in på detaljer, men om man säger så här så spårade det ur.
Vilket inte var meningen.
Eftersom man är enormt korkad och dränker sin på något sätt så har jag bytt både telefon nu till en ny och fin röd en;) och nummer. Vilket inte är speciellt rött men iaf.

Ska man ha nyårslöfte i år?
Jag ska nog ha högst tre och jävlar vad jag ska uppfylla dem. Just nu har jag bara ett.
ska komma på 3 till sen skriver jag ner dem;)

1. Inte dricka för mycket
2. Inte bli bakfull
3. Inte äta pizza på bakfyllan?

så här borde den se ut.


Jahapp, snart kommer Kristian hem och har lov i tre veckor. Ska bli mysigt.
Jag har brutit ett löfte att inge godis fram till julafton. bröt det igen:/ attans men jag blev så grymt sugen på Mashmallows. (varför finns det inget stavnings program här?)

Z sitter fast i hålan tills på torsdag, släpp fågel fri liksom! haha!
Nej nu ska jag ta mig en skön dusch och sätta på en film på min grymma telefon ;) hahaha.

känns som jag vill skriva mer men jag hinner inte för jag måste sova. buhu...


XoXo♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0