text

Sitter här och vaknade för typ 20 minuter sen:/ grr jag blir så arg, är det bara jag som älskar att sova just nu? Alltså det är sååå skönt! fattar inte.

Förut älskade jag att drömma, jag såg fram emot att gå och sova för jag visste att jag skulle komma ihåg vad jag drömde.  Nu tycker jag inte så mkt om att drömma längre, just nu är det själva sömnen som är great! Haha, låter ju helt wierd detta.
Varför jag inte tycker om att drömma längre är nog för att jag drömmer i princip samma sak varje gång och det är jobbigt, inte för att det är mardröm eller så utan att jag aldrig får reda på slutet.

Näe tillbaka till något annat.
Jobb i Sala idag. Känner mig inte taggad på någonting just nu men det kommer nog.  I Hope.
Imorgon ska jag också jobba där och på Söndag på Cafét.

Hoppas jag är ledig på Måndag, vore grym skönt att få en dag ledig eftersom jag inte har varit det på hela veckan. Inte en enda dag. Nej ska inte sitta här och tycka synd om mig själv.

Fy fan vilken boooooring inlägg. Flåt för det!
Igår kom min Z hem, men bajs att man inte har tid i helgen och hitta på något. Inte för jag är miljonär eller ngt heller. så det skulle blivit lite svårt att hitta på ngt. haha aja.
Idag kommer älskling hem och har lov i 3 veckor:)


Nej nu ska jag bege mig ut i snön, ska traska på en liten promenad har jag bestämt mig för. Fuck vad jag är trött, jag fattar inte, har svårt att hålla ögonen öppna:O

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0