Imorrn är de fullrulle! Ska jag orka med mej själv:P

Idag firade jag och min älsking 2 år med Kina mat och tända ljus:) Myspys. Love you hun! ♥

Imorrn är det 2 träningspass som gäller, läsa i teoriboken och kanske fest igen:D  Att jag orkar hålla på men är det kul så är det.

Som Z sa: Krogen är inte bara kul för singlar utan även vi som gillar att vara sociala och älskar att dansa:)
Någon som håller med?

det gör jag!

Nu ska vi dricka te och bara njuta av kvällen snart sängdax och då ska jag läsa min efter längtade SOLO!

Jag lovade ju llite bilder men de ska jag fixa tills imorrn ni får ett tjuvkik här;



Jag och min älskade partypingla nummer 1 i Fredags:)

Tänkte jag skulle slänga in en på mig och Kristian men blogg.se är lite segt.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0